Onze producten:
-
Klant: AutosalonRotterdam.nl
Profile: Site ter promotie van de gloednieuwe Autosalon Rotterdam, het Rotterdamse antwoord op de AutoRai Amsterdam. Wat Amsterdam neit voor elkaar kreeg lukte Rotterdam wel: een autobeurs anno 2013 organiseren.
Design doel: Doel was een futuristische, innovatieve, spectaculair ogende website te realiseren die zch moetieloos kan meten met de bekendste autosites. Omdat die vaak al jaren oud zijn, wilden we technisch echt een nieuwe standaard zetten. Ooogstrelend mooi, jong snel, dynamisch én klantvriendelijk!
Klant Response: Met dit design zaten wij bij gesprekspartners in de organisatie van de beurs op de eerste rang. Het was een perfect visitekaartje. De beurs gaat er komen en wij hopen een alternatief te kunnen zijn voor de voormalige Amsterdamse autobeurs.
Bezoek website -
Klant: Kunstenliving.nl
Profile: Site ter promotie van de Kunst & Living beurzen in Ahoy Rotterdam en Dudok Arena Hilversum.
Design doel: De website moest represesentatief zijn voor de open atmosfeer van de Kunst & Living beurzen. Uitdaging was het high class aspect van een kunstbeurs te combineren met de laagdremepligheid die Kunst & Living naar de bezoeker toe wil uitstralen.
Klant Response: De site hielp het imago van Kunst & Living te verjongen en presenteerde de beurs als een kunstevenment van de 21e eeuw.
Bezoek website -
Klant: 401Brel.nl
Profile:
Website ter ondersteuning van de ultieme Tirion/Houtekiet biografie over Vlaams chansonnier Jacques Brel.Design doel: Interactieve ondersteuning van het boek met als doel stimulering van verkoop.
Klant Response: Nooit eerder vertoond in boekenland
Bezoek website -
Klant: 401Sales.com
Profile: Verkoop van boeken, cd's, dvd's, lp's, downloads en aanverwante producten.
Design doel: De site combineert de sales van verschillende 401 sites teneinde slechts 1 betaalmodule te hoeven gebruiken. Het doel op zich: betrouwbare uitstraling richting betalingsmodule.
Klant Response: Binnen een uur na opening werd het eerste boek verkocht.
Bezoek website -
Klant: Winter-Fair.nl
Profile: Site ter promotie van de Winterr-Fair in Ahoy Rotterdam.
Design doel: Doel was een toegankelijke website te creëren die er hip en modern uitzag. De homepage heeft een snelle blog stijl met als technisch hoogstandje een revolutionaire engine waarbinnen de blogjes zich aan ieder willekeurig schermformaat aanpassen.
Klant Response: Sinds wij over zijn gegaan op de nieuwe websites hebben wij succesvolle edities van Winter en Zomer Fair georganiseerd. De ticket engine werkt goed, service is supersnel, en tijdens de beurzen is het 401www team permanent stand-bye om beeldmateriaal en nieuwtjes online te zetten in real time. Hun drive en klantgerichtheid zijn indrukwekkend.
Bezoek website -
Klant: RotterdamExpo-Events.nl
Profile: Site ter promotie van organisatiebureau Rotterdam Expo-Events.
Design doel: Doel was een toegankelijke, overzichtelijke site te realiseren die qua look & feel aansloot bij de no-nonsense beleving van het organisatieteam. Zij realiseren grote publieksevenementen op grond van hard werk en jarenlange ervaring.
Klant Response: De site straalt rust en daadkracht uit, precies zoals wij werken.
Bezoek website -
Klant: Zomer-Fair.nl
Profile: Site ter promotie van de Zomer-Fair in Ahoy Rotterdam.
Design doel: Doel was een toegankelijke website te creëren die er hip en modern uitzag. De homepage heeft een snelle blog stijl met als technisch hoogstandje een revolutionaire engine waarbinnen de blogjes zich aan ieder willekeurig schermformaat aanpassen.
Klant Response: Sinds wij over zijn gegaan op de nieuwe websites hebben wij succesvolle edities van Winter en Zomer Fair georganiseerd. De ticket engine werkt goed, service is supersnel, en tijdens de beurzen is het 401www team permanent stand-bye om beeldmateriaal en nieuwtjes online te zetten in real time. Hun drive en klantgerichtheid zijn indrukwekkend.
Bezoek website -
Klant: René Seghers biopage
Profile: Online biografie van auteur/kunstenaar René Seghers.
Design doel: De site moest artistiek zijn, creatief, uniek en informatief. De sfeer moest de passies van de auteur vangen, in dit geval de duiksport.
Klant Response: De driedimensionale, vrije scroll-beweging was een eye opener: webdesign van de toekomst.
Bezoek website -
Klant: 401DutchDivas.nl
Profile: Logo voor een website over Nederlandse klassieke zangers.
Design doel: Het logo moest uniek en herkenbaar zijn, eigentijds en klassiek, maar ook tijdloos en mooi.
Klant Response: Prachtig.
Bezoek website -
Klant: FrancoCorelli.nl
Profile: Site ter ondersteuning van de Franco Corelli biografie 'Prince of Tenors'.
Design doel: Voor de muziek van Franco Corelli moest een player komen die de sfeer van de jaren zestig uitstraalde. Het werd een onvervalste, digitale jukebox, compleet met looplichtjes!
Klant Response: De jukebox is griezelig echt, alsof je in een jaren zestig café staat.
Bezoek website -
Klant: 401Sales.com
Profile: Verkoop van boeken, cd's, dvd's, lp's, downloads en aanverwante producten.
Design doel: Download met Paypal en Ideal afhandeling, inclusief overzichtelijke 30 seconden samples.
Klant Response: Binnen een uur na opening werd het eerste boek verkocht.
Bezoek website -
Klant: TheLinksProject.com
Profile: Website voor een project waarin met een gedicht rond de wereld wordt gereisd
Video's en foto's van de voordrachten moesten in een rechte lijn door de wereld worden weergegeven. We kozen voor implementatie van de route in Google Earth. Daarbinnen kun je inzoomen op de plaatsen die zijn bezocht, waar de spreker in films en foto's kunnen worden opgeroepen.Design doel: Ingenieus!
Klant Response: Toen ik de mogelijkheden van Google Earth zag leek het wel alsof het project dat over 15 jaar loopt, op 2012/13 had gewacht. Pas nu is de techniek klaar voor mijn idealen uit de jaren negentig.
Bezoek website -
Klant: EuropeanArtsEmbassy.org
Profile: Het genereren van deelnemers aan online kunstwedstrijden via een stemsysteem en het realiseren van een online gallery.
Design doel: Het logo voor deze website moest onmiddellijk de Europese gedachte oproepen. In combinatie met de kunstwerken moet de associatieve gedachte opkomen dat kunst verenigt.
Klant Response: Het logo spreek voor zich.
Bezoek website -
Klant: 401DutchOperas.com
Profile: Website die opera's van Nederlandse componisten (terug) op de kaart moet zetten.
Design doel: Met elegante vormgeving, zoveel mogelijk geluids-, video- en fotodocumenten online zetten in een embedded artikel structuur. Design moet uitnodigen tot luisteren en lezen.
Klant Response: Men dacht dat Nederlandse opera's verguisd waren, maar in het ene jaar sinds ons bestaan genereren we duizenden bezoekers per maand. Wij denken daarom nu zelfs aan het organiseren van concerten.
Bezoek website -
Klant: 401Brel.nl
Profile:
Logo voor de website ter ondersteuning van de ultieme Tirion/Houtekiet biografie over Vlaams chansonnier Jacques Brel.Design doel: Het logo moest iets van een signatuur heben, maar ook iets van neon lights. Dit zonder poppy 'glitter en glamour', maar met de chique van chanson en Olympia, Parijs!
Klant Response: Cool: Brels echte handtekening kon niet worden gebruikt, maar iedereen denkt dat dit zijn handtekening is. Dat geeft de site die sterk schuurt aan het 'unauthorized' gegeven, een tikje rebels.
Bezoek website -
Klant: EuropeanArtsEmbassy.org
Profile: Het genereren van deelnemers aan online kunstwedstrijden via een stemsysteem en het realiseren van een online gallery.
Design doel: Chique, artistiek, hoog in de markt, professioneel en toegankelijk.
Klant Response: Na martktonderzoek vroegen wij om een concept dat boven de concurrentie uitsteeg. We hoopten in de buurt te komen, maar waren verbluft toen het resultaat onze verwachtingen ver overtrof.
Bezoek website -
Klant: FrancoCorelli.nl
Profile: Logo voor de site ter ondersteuning van de Franco Corelli biografie 'Prince of Tenors'.
Design doel: De site moest een 'authorized' aura hebben. waarvoor Corelli's iconische handtekening zich uitstekend leende.
Klant Response: Alsof Franco vandaag de dag weer zingt.
Bezoek website -
Klant: 401DutchOperas.com
Profile: Website die opera's van Nederlandse componisten (terug) op de kaart moet zetten.
Design doel: Naast de opera's komen ook de componisten in beeld. Hier Robin de Raaff. Beeld moet aantrekkelijk, opvallend en onderscheidend zijn. Futuristisch voor levende componisten zoals hier.
Klant Response: De presentatie is zo uniek en herkenbaar dat interviews met componisten of medewerking van derden een vanzelfsprekendheid werd.
Bezoek website -
Klant: EuropeanArtsEmbassy.org
Profile: Het genereren van deelnemers aan online kunstwedstrijden via een stemsysteem en het realiseren van een online gallery. Hier een popup vanuit een thumbnail van een kunstwerk.
Design doel: Deze website moest onmiddellijk de Europese gedachte oproepen. In combinatie met de kunstwerken moest de associatieve gedachte opkomen dat kunst verenigt.
Klant Response: De impact van een kunstwerk staat of valt met de manier waarop je het kunt bekijken. Zowel voor de potentiële koper als voor de adverterende kunstenaar. In deze fijnzinnige vormgeving komt dat samen.
Bezoek website -
Klant: ReneSeghers.nl/p>
Profile: Webportal van auteur/kunstenaar René Seghers
Design doel: De portal moest onderscheidend, zo niet uniek zijn in vormgeving. Een site voor fijnproevers.
Klant Response: De site spiegelt mijn persoonlijkheid.
Bezoek website -
Klant: 401Sales.com
Profile: Verkoop van boeken, cd's, dvd's, lp's, downloads en aanverwante producten
Design doel: De site combineert de verkoop van verschillende 401 sites teneinde slechts 1 betaalmodule te hoeven gebruiken.
Klant Response: Simpel, overzichtelijk, doeltreffend.
Bezoek website
Klant: 401Brel.nl / FrancoCorelli.nl
Profile: Videogallery.
Design doel: Video's van, met en over een onderwerp (in dit geval chansonnier Jacques Brel en tenor Franco Corelli) in een fraai, chronologisch retrospect plaatsen.
Klant Response: We wilden geen standaard template, maar een gallery die direct herkend zou worden als onderdeel van de site en dat is perfect gelukt.
Bezoek 401Brel.nl
Bezoek FrancoCorelli.nl
Klant: 401Brel.nl
Profile: Geautomatiseerd stemsysteem voor hitparade's
Design doel: Bezoekers moeten hun stem op een liedje uit kunnen brengen. De positie moet automatisch veranderen naar gelang de uitgebrachte stemmen. Er moet gesorteerd kunnen worden op datum, alfabet, artiest, titel of hitparadenotering.
Klant Response: Hip, retro, technisch supermodern en effectief: indrukwekkend.
Bezoek website
Klant: 401Sales.com
Profile: Verkoop van boeken, cd's, dvd's, lp's, downloads en aanverwante producten
Design doel: De site combineert de verkoop van verschillende 401 sites teneinde slechts 1 betaalmodule te hoeven gebruiken. Een van de deeldoelen, als hier geïllustreerd, is overzichtelijkeid.
Klant Response: Er werd direct verkocht.
Bezoek website

